آنچه از ایرپاد اپل نمی دانستید

AirPods 2 اپل دارای یک کیف شارژ بی سیم اختیاری است که امکان شارژ بی سیم مبتنی بر Qi را فراهم می کند.  AirPods به روز شده را می توانید بدون کیف شارژ با قیمت 159 دلار ، با کیف شارژ با قیمت 199 دلار دریافت کنید یا می توانید فقط کیف شارژ AirPod های موجود خود را با 79 دلار بخرید.

 

در AirPods هیچ تغییری در طراحی ایجاد نشده است ، بنابراین به نظر می رسد مانند EarPod های استاندارد اپل اما بدون سیم باشد.  AirPodها کاملاً بدون سیم هستند و فقط در رنگ سفید و گزینه های رنگ دیگری در دسترس نیستند.

 

AirPods در هنگام گوش دادن به موسیقی حداکثر پنج ساعت دوام باتری را ارائه می دهد و کیس 24 ساعت عمر باتری اضافی را فراهم می کند.  AirPod های جدید با تراشه H1 کارایی بیشتری دارند و زمان مکالمه از دو ساعت به سه ساعت افزایش یافته است.

 

وقتی کیس فانتزی ایرپاد را باز می کنید ، AirPod های داخل آن به طور خودکار به دستگاه شما متصل می شوند و با استفاده از سنسورهای داخلی و یک شتاب سنج ، AirPods می تواند تشخیص دهد چه زمانی آنها را در گوش خود قرار می دهید یا بیرون می آورید ، صدا را مطابق با آن پخش و مکث می کنید.

 

میکروفونهای در حال تغییر پرتو تماس های واضح و واضح را امکان پذیر می کنند و در صورت تمایل به استفاده از ویژگی Hey Siri ، حرکات ضربه برای تعویض آهنگ ، تغییر میزان صدا و فعال سازی Siri تعبیه شده است.  هنگام صحبت برای جلوگیری از صدای محیط ، یک شتاب سنج صوتی جداگانه به آن ضربه می زند.

 

اگر می خواهید گوش خود را برای گوش دادن به محیط اطراف گوش دهید ، بعد از دانلود موزیک در آیفون می توانید همزمان از هر دو AirPod استفاده کنید یا اپل AirPods را برای ارائه صدای AAC با کیفیت بالا طراحی کرد که از همه آهنگ ها گرفته تا پادکست ها عالی به نظر می رسد.

 

تازه سازی نسل دوم AirPods فاقد برخی از ویژگی های شایعه شده است ، از جمله رنگ جدید ، اما تراشه H1 برای بهبود اتصال و زمان تعویض دستگاه ، ساعت اضافی زمان مکالمه ، قابلیت “Hey Siri” و شارژ بی سیم  مورد را به روز کنید.

 

با راه اندازی AirPods نسل دوم ، اپل AirPod های نسل اول را متوقف کرد.  از اکتبر 2019 ، اپل AirPods 2 را نیز در کنار AirPods Pro ، نسخه 249 دلاری رده بالاتر AirPods با لغو Active Noise و طراحی جدید با نوک گوش سیلیکونی به فروش می رساند.

 

اپل گهگاه به روزرسانی سیستم عامل را برای AirPods منتشر می کند و نسخه میان افزار 3A283 است که در ماه سپتامبر برای افزودن پشتیبانی از تعویض خودکار دستگاه معرفی شد. هنگام خرید کیس ایرپاد به کیفیت آن توجه کنید.

 

 

دیدگاهی بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*